![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#96 (permalink) |
|
B*nn*d
|
Samen met Jules gingen we even een M-tech I set ophalen in Drenthe.
Blijken dat die lui te zijn van die Polo met RWD en een GSX-R blok. http://www.teamsideways.nl/index.php?page=pictures Echt een gruwelijk ding die polo ![]() De e30 waar ze mee bezig zijn, komt een Supra blok in het doel is 900pk Zal morgen wel ff een filmpje posten hoe die 325i nu rond burnt. Toen wij er waren gingen er ff 3 setjes banden door heen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
Registered User
|
Wel leuk
![]() Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk ASTON-MARTIN Handelsbenaming V8 VANTAGE ROADSTER Brandstof Benzine Ook leuk Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk MERCEDES-BENZ Handelsbenaming S 65 AMG Brandstof Benzine BPM € 94424 ![]() __________________ |
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
ik zag vandaag nog een f355, maar had het idee dat het een gehuurde was, omdat de bijrijder helemaal in ferrarikleding was aangekleed en de bestuurder totaal niet
ik zag eergisteren ook nog een cj 36 AMG ofzo, kan ook cj63 zijn, of cs kweet niet meer precies, in ieder geval wel gekke mercedes edit; cl 63 AMG was het denk ik na wat zoekwerk op google __________________ Last edited by Anne; 14-06-2008 at 18:20. |
|
|