![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#648 (permalink) | |
|
Pia Maxiscooter FTW
|
Quote:
Gisteren barstte de bom, vorige week donderdag wilde ie niet starten. Accus was gewoon goed. Berging erbij, wisten hem aan de gang te krijgen na 2 bussen startpiloot. Mja, daarna deed ie t weer goed en ik had het vrij druk dus ik dacht ik ga volgende week wel ff naar de dealer. Wil ik maandag wegrijden, WEER niks doen. Weer die berger gebeld, weer startpiloot. Toen deed ie t vrij snel weer. Daarna ff weg geweest, wel eerst half uur laten draaien. Kom ik weer terug, doet ie t weer niet. Nou toen flipte ik ff. Met behulp van iemand anders gestart met kabels, daarna meteen naar de dealer. Wil die vent me dus niet helpen he. Ik vroeg alleen om ff naar de accu te kijken, en ik zag alle monteurs uit hun neus staan vreten. Die vent zegt echt letterlijk: Vandaag kun je 't vergeten. Ik zeg tegen hem: Weet je wat jij moet doen, met je arrogante tyfuskop, je moet eens leren klanten te helpen. Nou ja zo ben ik nog ff door gegaan met schelden op hem en Peugeot in 't algemeen, toen nog ff medegedeeld dat ik mijn 407 nog liever in de fik steek dan hem nog 1 keer daarbreng en daarna ben ik VOLGAS weggereden (hij startte toen weer wel) Er stonden wat mensen in de showroom, denk NIET dat ze nog een Peugeot kopen heheheh __________________ |
|
|
|
|
|
#650 (permalink) | |
|
Super Moderator
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#653 (permalink) |
|
Registered User
|
voor het geld is dit een leuke auto
http://www.gsnijders-automobielen.nl/view.php?id=50 |
|
|
|
|
#654 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#656 (permalink) | |
|
Lets Hiv...
|
Quote:
![]() waar kan ik zoeken naar een golf mk 1 en wat mag zoiets kosten ? autotrader en mp heb ik gehad... __________________ |
|
|
|
|
|
#660 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
.ik kocht op me 18de die mondeo, koste toen maar 950 euro dus was echt niks, ik zal ook wel meer voor een auto kunnen geven maar geen 10K maar heb het er nog niet voor over. |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|