![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
Leon, dik aangeklede Ibiza |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) |
|
Registered User
|
leon was ik heel lang gek van en daar wou ik dan een TS set op gooien maar ik vind het nu niet zoveel meer aan
![]() ibiza is wel eventueel een kanshebber en rijdt ook wel lekker. een alfa 147 trekt me ook gewoon door de looks.. verlagen en andere velgen en je hebt een nette wagen imo.. velgen zijn niet helemaal mijn smaak maar ze staan zeker niet verkeerd vind ik http://i26.tinypic.com/25ppav7.jpg __________________ |
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
Echt wel..
|
Quote:
) en een 2.0 Selespeed schijnt super te zijn, behalve als je de bak niks vindt.. Zoek alleen wel een goede uit, een 147 kent zo z'n problemen, bovendien heb je als er iets aan die selespeed bak mis is over het algemeen meteen een leuke rekening te pakken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
en met importeren zit je nog met bpm e.d. dus kom je nog wel over de 10 K seat ibiza is opzich ook wel een toffe bak en wat betrouwbaarder dan een 147 maar qua looks is de 147 gewoon net wat vetter vind ik ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
EPC
|
kan me niet voorstellen dat daar fansoenlijk in te rijden valt,
iederland heeft wat wat drempels of verhogingen, eensteentje groter als een kiesel zal niet eens onder die bumper doorkomen. + als je hard op de remt trapt je bumper misschien al de grond raakt. + die vering zal zo hard zijn als steen lijkt mij niet dat die nog mag / kan veren Auto is igg heel mooi, maar is me echt et laag __________________ |
|
|