![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#42 (permalink) |
|
[5th]Rambo.
|
In geen enkel opzicht?
Wat een bs, maak dat iemand wijs zodra er een r35 skyline er naast komt. Sinds dat ie een ander blok+aandrijflijn heeft en er anders uit ziet, kan je het de opvolger niet meer noemen? Mooie boel, dan moest de golf een paar modellen terug ook al een naamwijziging gehad hebben. Leuk dat ie een andere naam heeft (Die overigens dus al afgeleid is v/d r3x GTR, in de basis is dat ding dus gewoon nog hetzelfde. Genoeg stijlkenmerken die de auto dan ook nog deelt met de r34. Volgens mij wil iemand niet toegeven dat ie ipv het 1-na-laatste model, het 2-na-laatste model heeft Waardevermindering ![]() __________________ |
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
![]() Maar Nissan zegt zelf dat het niet de opvolger is, en Volkswagen elke generatie Golf wel. Een Golf is ook continu door ontwikkeld, de GTR is compleet opnieuw ontworpen, dus is het geen opvolger. |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Registered User
|
dat design is imo al perfect
dat hamman geval vind ik echt te opvallend.. enkelt velgen zijn coel, rest vind ik niks aan. vooral dat happertje op het dak dan :/ even als die EDO met spoiler.. zonder dat best coele bak denk gewoon strakke velgen eronder en de rest standaard en evt wat carbon details oid maar geen kermis atractie van maken __________________ |
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
Er rijdt een hele mooie golf hier in dordt met zulke velgen. Ik gok op 20'' dat ie eronder heeft. maar hij heeft er dan weer vw logo's op
![]() Is dat design bentley orgineel dan? Overigens die lotus die ik had gezien vandeweek (auto gespot topic) was precies zo'n kleur oranje als hierboven staat met een blond vrouwtje erin. Jij toevallig de eigenaar/eigenaresse gezien? __________________ Last edited by Dragspert; 09-08-2008 at 23:35. |
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Fiat Grande punto
|
Quote:
__________________ |
|
|