![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
MotoGP Seizoen 2008 #1
Zo zien ze er het vetste uit
![]() Lorenzo ![]() Elias ![]() Pedrosa ![]() nwe honda "but at present it's slower than last year's bike" ![]() Toseland ![]() Capirex ![]() Hopkins ![]() Tijden van testdagen zijn zinloos. __________________ Last edited by Tinne; 19-11-2007 at 17:20. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Valentino Rossi has increased the pressure on Yamaha to produce an instantly-competitive 2008 YZR-M1 by publicly pondering a future switch to Ducati. "but Ducati would be my preferred option because it is Italian."
"All the Japanese underestimated Ducatithis season," said the former five times MotoGP world champion. "Ducati was intelligent and aggressive, and worked better. We were competitive with Honda, but they had the money and people required to catch up [to Ducati] more quickly, this is where Yamaha has been lacking. *oud nieuws __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Pfew...als ik Yamaha was had ik Rossi zo verschrikkelijk hard uit het team getrapt
ff serieus...ik ben echt een groot fan van hem, en in mijn ogen is hij gewoon de beste, maar de dingen die hij zegt kan imo gewoon niet...ookal is het terechte kritiek.__________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Godfather
|
Die onderste staat zowiezo op www.motogp.com , en dan photo gallery links.
__________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
GSX-R600 K2
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Waarom zou hij het niet kunnen zeggen dan? ondanks dat het terechte kritiek is wat je zelf al zegt.... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Want in dit geval zorgt Rossi alleen maar voor slechte publiciteit. Leuk dat hij Yamaha in de top3 neerzet, maar het publiek hecht meer waarde aan de onbetrouwbaarheid van de machine, en het zien van het snelheidstekort op het rechte stuk ten opzichte van de Honda en de Ducati. En het enige wat Rossi doet is die slechte publiciteit versterken. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Toch ben ik meer iemand die vind dat je gewoon moet zeggen waar het op staat, en niet erom heen moet gaan lullen dat kun je in de politiek doen. |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
En dan mag ie voor mij lekker de harde waarheid zeggen. Pff heb er al zooooo zin in ![]() |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
If Valentino Rossi's helmet just isn't enough (see separate story), GSE Racing has announced it is selling the Ducati 999F06s that Gregorio Lavilla and Leon Haslam competed on in the 2007 British Superbike Championship.
*dan alleen nog op kenteken zetten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
denk niet dat toseland veel zal klaarmaken. zeker niet in het begin, mag ook niet verwacht worden.
de nieuwe honda is nu nog langzamer, maar dat lijkt me ook wel logisch. ze beginnen bij het begin met deze motor. daar zit dus veel werk in. hopelijk zijn ze klaar voor Qatar, anders zie ik de bui alweer hangen. Verder hoop ik dat Hayden zich weer kan mengen in de titelstrijd. komende week 3daagse test in Jerez, waar ook Ducati, Rossi en Pedrosa weer aanwezig zullen zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Pas gewoon niet bij zijn rijstijl. |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Do the Dahmer!
|
Quote:
Ahja, de Renegade duc's van Haga en McCoy?! stonden ook al eens op ebay.. 210 pk ofzo hadden die.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
ik denk dat het 800cc verhaal nog niet eens het grote probleem is. ik denk eerder dat het chassis icm met de banden het grote probleem was voor Hayden. het is niet voor niks dat hij op sepang met een grotere voorkuip aan het rijden was. hij kon zich sowieso al niet klein maken achter het ruitje. de nieuwe RC212V is een stukje groter, dus dat zou al een verbetering moeten zijn.
|