![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#303 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
je kunt zeggen van Edwards wat je wil: maar hij moet gewoon President van de USA worden, wat een ruige vent is ut tog.
altijd in voor een lolletje. race morgen zal spannend worden. zelf gok ik op Dani en Jorge voor de winst en een grotere groep erachter voor plaats 3. __________________ |
|
|
|
|
#305 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Volgens mij raakt Rossi langzaamaan in een Nicky Hayden-sleur.... Hij had beter gewoon vorig jaar kunnen stoppen.
Ik denk echt dat hij niet meer kan opboxen tegen het nieuwe talent, ondanks dat dat zal hij altijd mijn held zal blijven ![]() __________________ |
|
|
|
|
#306 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Wat hij allemaal heeft gepresteerd, dat getuigd gewoon van ongekend talent wat die man bezit. |
|
|
|
|
|
#307 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
Sinister, groot gelijk.
Stoner komt overal mee weg! o wee als iemand anders dat had gedaan. was vorig jaar ook al een paar keer dat iemand hier een straf voor kreeg. helaas in de vorm van een geld boete, dat is dus geen straf imo. mja we zullen het morgen wel zien! wat vinden we van Melandri? ik vind het o zo jammer, groot talent, komt er gewoon niet uit op de duc. __________________ |
|
|
|
|
#310 (permalink) | |
|
zeg maar Dimitri
|
Quote:
Heb het pootje van Stoner nog niet gezien. ff youtube'en. Edwards doet het echt goed tot nog toe, voor de kwalificaties en dat met een minder sterke motor!! Sterk! En 1 van de sympathiekere gasten in de paddock ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#315 (permalink) |
|
Do the Dahmer!
|
Tis spijtig voor melandri, jongen die eerst van 250 naar gp komt toen er nog geen traction control was, hier vervolgens écht leert rijden (met veel vallen) en vervolgens op een motor word gezet waar hij de geleerde technieken weer moet vergeten...
van mij mag het traction control wel weer foetsie. __________________ |
|
|
|
|
#316 (permalink) | |
|
zeg maar Dimitri
|
Quote:
Had hij wel een blauwe flag te zien gekregen? Iemand zo professioneel als hij maakt zelden zo'n fouten, tenzij je dus niet weet dat er iemand achter komt. Ivm de andere duc rijders: echt vreemd dat het hen niet lukt er deftig mee te rijden. __________________ |
|
|
|
|
|
#323 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Boete vind ik beetje kansloos voor iemand wat miljoenen verdiend. Zo iemand of gewoon 10 plaatsen terug zetten of 10 wk punten afnemen! Dat je op zon moment gefrusteerd ben oke, maar je gaat niet schop bewegingen lopen maken.... |
|
|
|
|
|
#324 (permalink) |
|
Registered User
|
Iemand trouwens intervieuwtje gezien met dovioso op rtl 7?
Vraag: Wat het moeilijk om van de 250 cc op een gp fiets te stappen? mwah alleen de power was wennen, en de electronica doet de rest... Zoiets zei ie.. Echt jammer dat het "speciale" weg aan het gaan is bij de koningsklasse |
|
|
|
|
#325 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
Dani
![]() ![]() ![]() op zich een aardige race, maar had spannender kunne zijn. Stoner haha, heb me rot gelachen. werd ook wel eens tijd. begin die jongen steeds meer te haten, had ik ook met schumacher toendertijd ![]() zijn gedrag staat me gewoon niet aan. vind het jammer voor Melandri, had hem graag verder voorin gezien, mja ik ben tog een Honda persoon ![]() 250 was echt bizar, wat zal Kallio gelachen hebben. Simoncelli, Simon en Luthi zijn toch echt de kneusjes van de wegracerij, altijd al geweest ook. zullen nooit een goede prestatie neerzetten. 125 ging wel. ik ben iig blij ![]() __________________ |
|
|
|
|
#327 (permalink) | |
|
Dani Pedrosa
|
Quote:
onbegrijpelijk imo. __________________ |
|
|