![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#453 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
Wat is dat toch trouwens met Dennis en Pedrosa ?
Is die gast een verre neef van je ofzoiets ? Elke keer als iemand pedrosa roept, wordt ie helemaal gek ![]() Dat je het leuk vindt dat een rijder wint.... ok.... maar je kan het ook overdrijven weet je. Hangen er bij jou thuis ook pedrosa posters op de wc enzo En draag je boxers met kleine pedrosatjes erop Elke dag in repsol-honda shirts naar school__________________ |
|
|
|
|
#454 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
whahahhahaa;D
dat wil je helemaal niet weten ![]() nu overdrijven jullie toch een beetje hoor, vandaag heb ik pas 1 keer wat gezegt er over ![]() en het kampioenschap is nog heel erg lang, Rossi heeft um nog lang niet in de bag! is trouwens iedereen Stoner alweer vergeten, ik hoor er niks meer over haha __________________ |
|
|
|
|
#459 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
oh nee hoor Tinne, ik zeg niks geks over Stoner. ik had vandaag minstens een podium verwacht van hem, maar helaas, had liever hem zien winnen dan Rossi, was beter geweest voor Pedrosa
![]() nja Stoner kan nog wel kampioen worden hoor. een valpartij of crash met gevolgen is cruciaal, zeker in deze periode van 7 races in 9 weken. seizoen is nog zooo lang, gelukkig maar ![]() __________________ |
|
|
|
|
#460 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Jongens jongens jongens, zit Dennis eens niet zo te pesten!
Perdrosa is gewoon een geweldige rijder waar iedereen respect voor zou moeten hebben. Hetzelfde geldt voor Lorenzo & stoner, alleen zijn die net een tikkeltje arroganter (Lorenzo heel veel tikkeltjes zelfs) Ik zie Rossi ook liever winnen, maar als hij dit jaar nog kampioen wordt moet hij iig echt gaan stoppen omdat hij volgend jaar gewoon van alle kanten voorbij wordt gereden door de jonkies denk ik. Rossi heeft gewoon niet meer dat 'magische' wat hij altijd heeft gehad, tot op de laatste ronde gewoon met iemand 'spelen' en hem dan gewoon voorbij rijden. Ik zie Lorenzo idd ook nog wel heel erg ver komen, vind het alleen jammer dat geen van de nieuwe rijders Rossi qua gedrag/show naar de fans toe ooit zal evenaren. __________________ |
|
|
|
|
#463 (permalink) |
|
minibiker
|
rossi heeft het magische nog wel denk ik.
alleen het feit is dat de honda 3 a 4 jaar geleden enorm veel voorsprong had tov de overige fietsen..dat icm met rossi ging gewoon snoeihard. of hij daadwerkelijk nog wat titels kan pakken moet hij nog laten zien..maar een titelkandidaat blijft hij nog wel even denk ik. en dat lorenzo een tikkeltje arogant is klopt zeker..maar dat mag ik wel. pedrosa is een goede rijder...maar hij lijkt altijd zo enorm sjago en serieus. __________________ |
|
|
|
|
#465 (permalink) |
|
7,02sec @ 150 meter
|
Als Rossi motorsport verlaat dan zal ik zeker minder gaan kijken. De manier van rijden van Lorenzo is ook super, 1 en al respect voor hem maar de persoon Rossi is niet te evenaren. Zijn showtjes, daar komen mensen voor naar de wedstrijd. Zag pas ook dat hij aant rijden was en opeens ging zwaaien naar de camera op zn zadel.
Amen ![]() |
|
|
|
|
#466 (permalink) |
|
push it to the limit
|
Rossi was een lap gewoon 2 sec. sneller als de rest die achter hem lag, wat zeg je daarvan?
2 sec. is verdomd veel! Rossi kan icm een goede machine zeker nog wel een paar seizoenen top draaien, maar ik vind ook dat je hebt best kan stoppen als je gewoon de beste bent en genoeg hebt bewezen.Heb btw Lorenzo nooit gevolgd, deed hij ook vaak stunts a la Rossi @ 250cc klasse of wat? |
|
|
|
|
#467 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Schrijf Rossi NOOIT af! |
|
|
|
|
|
#468 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
Rossi zie ik dit jaar nog wel winnen. Zou ik iig echt super vet vinden.
Ik zeg niet dat ie daarna afgeschreven is, maarja als ik hem was zou ik wel stoppen op ''m'n hoogtepunt'' als je begrijpt wat ik bedoel. Als je door blijft gaan en steeds idd buiten de top 3 eindigt dan word je een vergeten held. Helden die stoppen op hun hoogtepunt, blijven helden. __________________ |
|
|
|
|
#469 (permalink) | |
|
minibiker
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#477 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
Die fabrieks yamaha's lopen hard nu... waarom zou ie weg gaan ?
Om dezelfde reden waarom ie ook bij Honda weg ging misschien... om te laten zien dat ie ook kon winnen met een minder snelle motor. (als viel dat toch wel een beetje tegen ) Ben bang idd dat ie volgend jaar nog 1 x yamaha rijdt, en er dan mee stopt. Hij was toch trouwens van plan om te gaan autoracen ? Is dat plan volledig van de baan nu ofzo ? Duc rijden zie ik rossi niet meer doen.... niet in de motogp iig. __________________ |
|
|
|
|
#478 (permalink) |
|
Honda MB
|
Laten we hopen dat hij niet gaat autoracen maar lekker op 2 wielen blijft knallen. Denk dat Rossi volgend seizoen of die daarna, veel beter uit komt in de Sbk. Net als "vroeger" de battles tussen hem en Biaggi.
Kan hij mooi de Duc van Troy Bayliss overnemen! __________________ |
|
|