![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#781 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
leuke race aan de kop, stoner was dus echt niet blij met rossi, zeker toen rossi hem een handje kwam geven onder bij parc ferme! die kop van Stoner stond zowat op uitbarsten.
het was miss wel erg wild van rossi, mja hij heeft geen keus. helaas geen Pedrosa, nu vrees ik voor het kampioenschap, zeker omdat het een driemansgevecht is en er niet veel wordt weggegeven. ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#786 (permalink) | |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Quote:
Wel vond ik Rossi erg agressief zijn plek steeds terug pakken nadat hij door Stoner steeds werd ingehaald. Daar kan Stoner van leren denk ik dan. Geen Melandri meer denks. (nog even over het aantal motoren per team; Tijdens de WSBK reden er wel 3 fabrieksducati`s mee. Bayliss, Fabrizio en Canepa als wildcard, dus het kan blijkbaar wel) __________________ |
|
|
|
|
|
#791 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Start; Stoner en Rossi rijden van de rest weg.
Wanneer Stoner Rossi voorbij gaat moet Rossi er de volgende bocht weer voorbij. Dit kwam vrij agressief over. Stoner verremt zich ergens en rijdt en gat met een baanrecord weer dicht (dit geeft mij aan dat hij ws weg zou zijn als hij Rossi goed voorbij zou zijn). Stoner rijdt achter Rossi, ze remmen aan en Stoner`s achterwiel hopt...hierdoor mist hij de bocht en valt erg lullig omdat hij te snel weer de baan op wil. Gat met #3 (vermeulen) was erg groot, dus simpel tweede. Lorenzo bij de start nog een mega highsider. Wel spannend, maar door de fout van Stoner een anticlimax. Rossi doet zijn show, Stoner terecht boos (op zichzelf?). Wel tweede in kampioenschap. __________________ |
|
|
|
|
#794 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Gelul.
Hij zegt niet dat hij te agressief is. Enkel moest Rossi voor elke volgende bocht Stoner weer voorbij. Dat is agressief. Dat is ook niet verkeerd, want het is ook niet de reden dat hij rechtdoor ging. Rossi gaf zelf ook aan dat het zo wel moest. Anders zou het het nog moeilijker krijgen. Jij met je "Stoner is homo" ![]() Ellebogen met 200+ km/u... moet kunnen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#797 (permalink) | |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Quote:
Als Ducati fan ben ik ws niet geheel objectief, maar zo`n zeikerd is het toch niet? __________________ |
|
|
|
|
|
#798 (permalink) |
|
Thoms Racing!
|
Stoner zegt:
"Ik ben niet tevreden want ik heb een foutje gemaakt en dat heeft me de kans gekost om de race te winnen, maar ik ben wel van mening dat Valentino, ondanks dat hij een goede race reed, in het begin van de race soms TE agressief reed. We kunnen daar nu niets meer aan veranderen -het belangrijkste is dat we 20 belangrijke punten hebben gepakt en dat we, nadat we een paar races geleden al afgeschreven waren, de zomertop ingaan met ene reële kans op de wereldtitel. We hebben nog 25 punten achterstand, wat nog groot is, maar er zijn nog zeven races te gaan en er kan nog een hoop gebeuren," vertelde Stoner na de race. Ik vind het jammer dat die jongen niet gewoon toegeeft dat het een toffe race was, en dat er eindelijk weer een keer een leuk gevecht is geweest. Ik vind Stoner altijd maar iets te arrogant.. __________________ |
|
|
|
|
#800 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
"Stoner later stood by his claim that some of Rossi's moves were 'aggressive' - while taking full responsibility for the accident that ultimately cost him a chance of victory"
"We [Rossi and Stoner] were side by side much of the race," said Stoner. "There were a couple of moves I wasn't very happy with. Valentino was riding a great race and was very defensive and hard to pass. He wasn't making any mistakes. I was basically trying to find the right place to get past. "I thought the passing was a little rough. I've done a lot of overtaking moves, and there were a couple of passes which were some of the most aggressive I've seen in a long time," he explained. "Just a couple I wasn't happy with. The others were fine - clean side by side. Ik vond ze ook niet allemaal netjes. En het waren zeker geen Rossi style inhaalacties. Dus. __________________ |
|
|
|
|
#802 (permalink) |
|
Koos oorlelloos
|
Die ene actie waarbij hij over de curbstones vloog en een stuk zand mee nam was wel iets té vind ik. Opzich was het wel logisch dat Rossi zo zat te pushen om Stoner voor te blijven, want die moet je gewoon niet weg laten gaan. Dit bleek ook wel uit de vorige wedstrijden.
En opzich vind ik het niet gek dat Stoner zo pisst was, zou ik ook zijn als ik zelf zon fout had gemaakt Maar hij was volgens mij niet boos op Valentino.Die laatste bike was van Edwards? __________________ |
|
|
|
|
#803 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
Ik ben geen echte kenner , maar wat ik zag was dat Stoner juist de agressieve rijder was.
Dit kon je mooi zien in de digitale meters van throttle en brake. Stoner was degene die steeds hard remde en eerder vol op het gas ging. Rossi remde beheerster op de bochte aan en gaf ook soepeler gas. Het gaat om marginale verschillen , maar het geeft wel een beeld van een rijstijl. Ook was het niet de 1e keer dat Stoner problemen had met die achterband , hij gleed wel vaker wat opzij. De Duc was overall iets sneller , maar Rossi heeft beter gereden. Anders had Stoner niet steeds een miniscuul slippertje en uiteindelijk zn uitstapje. __________________ |
|
|
|
|
#804 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Ik doelde meer (en ik denk ook anderen) op de manier van inhalen en het moment.
Voor elke volgende bocht na de inhaalactie van Stoner moest Rossi er weer voorbij. Niet 2 bochten wachten en op een betere plek maar gewoon direct er weer voorbij. __________________ |
|
|
|
|
#805 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
Niet meer als logisch , Rossi weet ook wel dat die duc sneller is. En als je dan een gaatje krijgt ben je weg.
Maar Stoner gaf die ruimte ook. Als je dat een 1e keer ziet dan zorg je dat het een 2e keer niet gebeurt. Zegt ook een hoop over Stoner zijn inhaalactie. Op top er voorbij knallen , maar niet de bocht dicht kunnen trekken. Ik ben geen fan van iemand , vind het alleen mooi om te kijken. Maar die rijstijl viel me gewoon op. __________________ |
|
|
|
|
#807 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
Als Pedrosa 2de wordt is die ook niet blij, en terrecht. die gasten rijden om te winnen en zeker niet voor een 2de plaats. dat Stoner kwaad is na de race siert hem juist. zo zou iedere sportman moeten denken. kan het NL elftal nog wat van leren maar dat is een ander verhaal ![]() Edwards weer beschamend, hele jaar gaat wel lekker en nu begint ie weer in te kakken en dan al zeker je thuisrace, slechtste resultaat van het seizoen onderhand. en wat Michelin weer heeft gedaan dit weekend, ben het echt moe aant worden, doe toch allemaal dezelfde banden. op een gegeven moment heeft Hayden met een opgesneden slick moeten rijden, omdat er in de banden die ze als keus hadden, niks fatsoenlijk was. geen temperatuur in te krijgen, vandaar de crash van Lorenzo. |