![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#818 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
moet je eens in de superbikes kijken ![]() defensief en offensief rijden hoort bij racen , als ze echt beginnen met elkaar eraf van de baan te drukken word het pas agressief IMO.. echt supergave wedstrijd idd , alleen jammer dat stoner te wijdt ging en eraf viel , het was echt spannend laguna Seca is IMO een mooi circuit! wel jammer dat het nog vrij laat was.. __________________ |
|
|
|
|
|
#821 (permalink) |
|
Registered User
|
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/moto...es/7516543.stm
That's racing hoor je Rossi zeggen als Stoner geen hand wilt geven ![]() En hier samenvatting van het het duel http://www.youtube.com/watch?v=yiEJz...ca_2008_Battle |
|
|
|
|
#823 (permalink) | |
|
www.vk-tuning.tk
|
Quote:
ik vond het echt een toprace, zat op t puntje van me stoeltje Net zo mooi als pedrosa rossi een paar jaar terug ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#826 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
![]() daar word je ook weleens aangebeukt , zei het meestal per ongeluk , word het spannender van mja , daar rijdt je niet om de weredtitel natuurlijk ![]() Rossi was gewoon net even wat beter in superbike style dan stoner.. __________________ |
|
|
|
|
|
#827 (permalink) | |
|
Supermotard
|
Quote:
Je gaat toch niet lopen zeiken als je in de koningklasse is een keer moet knokken om je plek ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#830 (permalink) | |
|
FAC member y0!
|
Quote:
erg vette strijd was het zeker ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#831 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Misschien kan Stoner ook wel eerder op het gas. Het is algemeen bekend dat het traction control systeem van de duc gewoon erg goed is. Daarom zou ik ook zo graag zien dat ze dat er af gooien, net als bij de f1. Daar is het seizoen ook ineens een stuk leuker geworden.
Verder was ik blij om eindelijk weer eens zo'n race te zien. Naar mijn mening waren alle inhaal acties juist. Rossi heeft Stoner niet één keer echt geraakt. Als je eens races terug gaat kijken van bijvoorbeeld twee of drie seizoenen geleden dan kwam dit echt elke race voor. Of kijk alleen al eens naar een 125 race, gebeurt het ook veel vaker. Er wordt veel te netjes gereden in de gp. En daarom vind ik ook dat Stoner niet zo moet miepen...iedereen is teleurgesteld als die verloren heeft maar om nou te zeggen dat die inhaalacties niet kunnen, nee wat mij betreft kan die zoiets niet zeggen. Mja, op naar Brno...doe nog maar zo'n race ![]() __________________ |
|
|
|
|
#832 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
Nakano krijgt voor Brno de beschikking over gelijk materiaal aan Dani Pedrosa.
opvallend eigelijk, Gresini rijdt met bridgestones, Repsol Honda volgend seizoen dus naar de Bridgestones? 1 banden regel in de motogp? ze weten daar iig meer dan wij ![]() natuurlijk is Nakano een Jap, en dat zien de Japanse Fabrikanten graag natuurlijk om een Landgenoot te hebben rijden voor het merk. er is natuurlijk na Daijiro Katoh lang geen goede Japanner geweest. __________________ |
|
|
|
|
#834 (permalink) | |
|
zeg maar Dimitri
|
Quote:
Japaners zijn heel chauvenistisch.Zal wss gewoon ontwikkelingswerk zijn. Bandenregel zal er niet inzitten imo. __________________ |
|
|
|
|
|
#835 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
Stukje van racesport.nl: 'Jones heeft bij de crash een zogeheten Cranial Trauma opgelopen en is daarvoor naar het Neurologisch centrum in London gebracht. Jones is nog bij bewustzijn gekomen maar is daarna snel weer in een kunstmatige coma gebracht vanwege vermoedelijk hersenletsel.' Hoop echt dat hij er niets ernstigs aan overhoudt. __________________ |
|
|
|