Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat > Auto's en Motoren

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 04-12-2007, 12:26   #61 (permalink)
Dani Pedrosa

Dennis.H's Avatar

Send a message via AIM to Dennis.H Send a message via MSN to Dennis.H
het is dus ook maar goed dat de meeste mensen het hier toch allemaal niet volgen en zodoende er ook zoveel verstand van hebben om dingen die al verleden tijd zijn, nog niet weten of zullen snappen.

mja ik ben fan van Repsol Honda en dat mag hier sowieso al niet, je bent of voor Stoner, Rossi en natuurlijk voor de volgende wereldkampioen, want zo werkt het

en idd: Ik ben moeilijk!

Last edited by Dennis.H; 04-12-2007 at 12:34.
Dennis.H is offline  
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 04-12-2007, 12:34   #62 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Send a message via AIM to Tinne
Calimero,

doe eens niet zo "iedereen is tegen mij"
We zijn niet tegen jou, maar tegen Pedrosa & Honda .

Tel tot 10.

Tinne is offline  
Old 04-12-2007, 12:35   #63 (permalink)
Dani Pedrosa

Dennis.H's Avatar

überratje Casey Stoner

Old 04-12-2007, 12:42   #64 (permalink)
GSX-R600 K2

SiRoj's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dennis.H View Post
überratje Casey Stoner
Ipv het vechten in woorden, geef eens linkjes, laat ons eens delen in jou kennis onderbouwt met feiten... Ik hoor je vaak alleen maar 'schreeuwen' tegen ons... Relax, fora zijn om te discussieren, voel je niet direct aangevallen, chillllllllllll

Old 04-12-2007, 13:59   #65 (permalink)
EGT
Stage 6 #26

EGT's Avatar

Dennis, gelukkig wordt jij niet gehinderd door enige kennis van zaken m.b.t. de techniek.

@ Tinne, ik niet hoor
Ben niet voor Stoner, niet voor Ducati en ook niet voor Yamaha.
Heb een voorkeur voor Honda, maar ben er niet rauwig om als Rossi, Stoner of Nakano of wie dan ook wint.
Vind het belangrijker dat een wedstrijd mooi is om te zien, zoals Assen afgelopen seizoen.

Heb trouwens laatst een MotoGP boek aangeschaft,
MotoGP Technology van Neil Spalding

Erg mooi boek!
Gaat overigens wel over de 990 cc monsters.
EGT is offline  
Old 04-12-2007, 16:03   #66 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Niemand is hier perse tegen pietje of kees. Alleen het heel erg pro pietje is niet erg 'leuke' discussie bevorderend.

Happen, praatjes hebben en afzeiken kan dan wel.

Tinne is offline  
Old 04-12-2007, 18:35   #67 (permalink)
Registered User

sinister's Avatar

Quote:
het is dus ook maar goed dat de meeste mensen het hier toch allemaal niet volgen en zodoende er ook zoveel verstand van hebben om dingen die al verleden tijd zijn, nog niet weten of zullen snappen.

mja ik ben fan van Repsol Honda en dat mag hier sowieso al niet, je bent of voor Stoner, Rossi en natuurlijk voor de volgende wereldkampioen, want zo werkt het

en idd: Ik ben moeilijk!
Repsol Honda
Is dat niet dat team wat niet kan presteren zonder Valentino Rossi?
sinister is offline  
Old 04-12-2007, 18:56   #68 (permalink)
www.vk-tuning.tk

ruud.'s Avatar

om toch nog even verder te zeuren op dat kleppen verhaal, als dat in de pers stond oid, zal dat best. Het zou iig wel apart zijn als ze een dure ontwikkeling, die bijna raceklaar is toch niet gebruiken. Stond er ook bij waarom ze er niet mee verder gingen dan?

Old 04-12-2007, 20:10   #69 (permalink)
Dani Pedrosa

Dennis.H's Avatar

Quote:
Originally Posted by sinister View Post
Repsol Honda
Is dat niet dat team wat niet kan presteren zonder Valentino Rossi?
whaha, grappenmaker.

okee om dan zoals men zegt met feiten te komen, zal ik bij deze iets onderbouwen.

Team wat niet kan presteren zonder Rossi?
Vergeet jij Mick Doohan dan niet even. lees/kijk de geschiedenis er even op na, praten we dan verder goed

Repsol Honda 2006: Rijders, Constructeurs, Teams, BMW-Award gewonnen, net als Stoner en Ducati dit jaar.

Yamaha bijvoorbeeld, is een winnaar zonder rossi?, dacht het ff lekker niet. Rossi heeft alles veranderd voor yamaha in 2004.

Old 04-12-2007, 20:12   #70 (permalink)
Dani Pedrosa

Dennis.H's Avatar

Quote:
Originally Posted by ruud. View Post
om toch nog even verder te zeuren op dat kleppen verhaal, als dat in de pers stond oid, zal dat best. Het zou iig wel apart zijn als ze een dure ontwikkeling, die bijna raceklaar is toch niet gebruiken. Stond er ook bij waarom ze er niet mee verder gingen dan?
volgens mij stond dat er niet bij. dat was een persbericht waarin stond wat de plannen van Yamaha waren. de Structuur van het team enzo. en daarbij werd ook vermeld dat ze niet verder gingen met pneumatische kleppen. zal het eventueel wel eens terugzoeken, mocht het nog te vinden zijn, vast wel.

Old 04-12-2007, 23:28   #71 (permalink)
Senior Member

Johan.'s Avatar

Send a message via MSN to Johan. Send a message via Skype™ to Johan.
Quote:
whaha, grappenmaker.

okee om dan zoals men zegt met feiten te komen, zal ik bij deze iets onderbouwen.

Vergeet jij Mick Doohan dan niet even. lees/kijk de geschiedenis er even op na, praten we dan verder goed

Repsol Honda 2006: Rijders, Constructeurs, Teams, BMW-Award gewonnen, net als Stoner en Ducati dit jaar.

Yamaha bijvoorbeeld, is een winnaar zonder rossi?, dacht het ff lekker niet. Rossi heeft alles veranderd voor yamaha in 2004.
dennis, ookal ben ik een rossi fan (én een suzuki fan) geef ik je hierin gelijk, mensen vergeten nogal snel de oude rotten zoals mick doohan, kevin schwantz, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. feit is gewoon dat honda het vorig jaar niet echt voor elkaar had, evenals yamaha. hopen dat het voor beide teams in 2008 beter zal gaan
Johan. is offline  
Old 05-12-2007, 12:04   #72 (permalink)
Koos oorlelloos

Crazybond700's Avatar

En ik heb ook niemand horen beweren dat Yamaha goed is, en daarin ben ik het dus ook wel eens met wat Rossi zelf zegt. Yamaha heeft geluk dat ze hem hebben..

Mja, heb het gevoel dat het aankomend jaar spannender gaat worden

Old 05-12-2007, 17:27   #73 (permalink)
Senior Member

Johan.'s Avatar

Send a message via MSN to Johan. Send a message via Skype™ to Johan.
laten we het hopen
Johan. is offline  
Old 05-12-2007, 17:52   #74 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

http://www.dumpert.nl/mediabase/3396...r_mietjes.html

Tinne is offline  
Old 05-12-2007, 18:08   #75 (permalink)
Registered User

sinister's Avatar

Quote:
whaha, grappenmaker.

Je gaat er ook nog serieus op in
sinister is offline  
Old 10-12-2007, 21:09   #76 (permalink)
HGS tuner

Huib's Avatar

Ik ben een echte rossi fan....

Gewoon omdat die voor spectakel zorgt...
Assen afgelopen jaar dat zie ik niemand doen in het veld.
Toen gibernau onderuit ging in de laatste bocht 2 jaar terug was ook echt geweldig..

ROSSI

Old 10-12-2007, 21:57   #77 (permalink)
HD Powered

491-boy's Avatar

misschien een stomme vraag, maar hoe zit t eigenlijk met gewicht in de motogp? Is er een minimumgewicht waar iedereen aan moet voldoen oid? wask eigenlijk wel benieuwd naar

Old 11-12-2007, 10:13   #78 (permalink)
zeg maar Dimitri

DME3's Avatar

Send a message via AIM to DME3
http://www.motogp.com/en/motogp/moto...htm?menu=about

Old 11-12-2007, 23:09   #79 (permalink)
HD Powered

491-boy's Avatar

vet thx

Old 20-12-2007, 20:43   #80 (permalink)
Registered User

RoP#52's Avatar

Dorna directeur Carmelo Ezpeleta onthulde dat de MotoGP mogelijk in de voetstappen van de Formula 1 gaat treden en standaard ECU's (Electronic Control Unit) gaat invoeren om zo afstand te doen van de elektronische hulpmiddelen voor de rijders.

Colin Edwards

Het komt vooral de laatste weken in het nieuws. Valentino Rossi heeft bijvoorbeeld recentelijk de elektronische hulpmiddelen, zoals tractiecontrole, openlijk bekritiseerd terwijl ook Colin Edwards een boekje open deed over hoe makkelijk een MotoGP machine te berijden is als alle hulpmiddelen aan staan.
De directeur van Dorna, Carmelo Ezpelata liet het Italiaanse Motosprint weten dat ook hij wil gaan werken aan het terugdringen van dergelijke elektronische controle systemen.

"Het is het volgende waar we aan moeten gaan werken," vertelde Ezpeleta. "We moeten dit gaan reglementeren. Het ideale zou zijn om één enkele ECU voor iedereen in te voeren maar de constructeurs zijn het daar niet mee eens. We hebben wel een idee nodig en ik zal dit dan ook met de rijders, de technici en andere betrokkenen gaan bespreken."

Wordt ongetwijfeld vervolgd ...

BRON: Racesport.nl

ik vind dit een hele goede zet!!
en als dit doorgaat, dan is even kijken of stoner nog zo makkelijk champ kan worden?
RoP#52 is offline  
Old 20-12-2007, 20:52   #81 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Quote:
Originally Posted by RoP#6 View Post
dan is even kijken of stoner nog zo makkelijk champ kan worden?
Tering doe ff kansloos ofzo.
Alsof dat enkel de reden was waarom hij kampioen is geworden.
En als dat zoveel invloed heeft gehad dan had ducati dat dan beter voor elkaar, de rest nog steeds niet, dan ben je nog steeds terecht kampioen.

Anders gun je het iemand even niet.

[Dennis.H mode off )

Tinne is offline  
Old 20-12-2007, 21:07   #82 (permalink)
Registered User

RoP#52's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tinne View Post
Tering doe ff kansloos ofzo.
Alsof dat enkel de reden was waarom hij kampioen is geworden.
En als dat zoveel invloed heeft gehad dan had ducati dat dan beter voor elkaar, de rest nog steeds niet, dan ben je nog steeds terecht kampioen.

Anders gun je het iemand even niet.

[Dennis.H mode off )
dat is helemaal niet wat ik bedoel op deze manier.

Maar er heeft her en der geloof zelfs meerdere malen in de media gestaan dat stoner als 1 van de weinige rijders heilig geloofde in dit systeem. Dat als een monteur of andere pief van je crew zecht draai maar als je 120km/h in een bocht gaat vol je gas open voordat je op de helft zit.De electronica doet de rest. Dan ga je zelf al denken, hij staat hier veilig in de pits en ik zit op dat ding, of zat er meschien wel op..........

Nu is zo moto gp fiets bijna makkelijker te besturen dan een 250cc fiets, daarom doen de jongens die overstappen vanuit de 250cc het zo "snel goed".

Het komt nu ook meer aan op de electronica dan de ervaring en kwaliteiten van de rijder.

En kijk is naar stoner het eerste jaar in de moto gp toen het nog 990cc kwam, toen was dit systeem nog niet zo erg aanwezig en kwam het op de kwalitijd van de rijder aan. En het enige wat toen bij hem aankwam was de asvaltlaag heel dicht bij......
RoP#52 is offline  
Old 20-12-2007, 21:11   #83 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Dan moet je het beter formuleren.

Wat hierboven staat kan ik wel inkomen hoor.
Alleen mensen kunnen het vertalen in "zonder is Stoner niets"

Tinne is offline  
Old 20-12-2007, 21:17   #84 (permalink)
www.vk-tuning.tk

ruud.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by RoP#6 View Post
Dorna directeur Carmelo Ezpeleta onthulde dat de MotoGP mogelijk in de voetstappen van de Formula 1 gaat treden en standaard ECU's (Electronic Control Unit) gaat invoeren om zo afstand te doen van de elektronische hulpmiddelen voor de rijders.
nouja, voetstappen, dit word pas volgend jaar of 2009 oid bij de formule 1 ingevoerd toch? Iig geen verkeerde regel

Old 20-12-2007, 21:32   #85 (permalink)
Registered User

RoP#52's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tinne View Post
Dan moet je het beter formuleren.

Wat hierboven staat kan ik wel inkomen hoor.
Alleen mensen kunnen het vertalen in "zonder is Stoner niets"
ik d8 jij snapt dat vast wel, en hoef ik er niet veel woorden aan vuil te maken.

want wie een beetje met de moto gp actief bezig zijn en geweest. dan kan je dit zelf ook bedenken wat ik zei.
RoP#52 is offline  
Old 20-12-2007, 21:35   #86 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Mensen met veel verstand van Motogp kunnen nog steeds iets (niet uit te leggen) tegen een coureur hebben.

Veel verstand maar wel antiRossi ofzo...

Tinne is offline  
Old 20-12-2007, 21:38   #87 (permalink)
Registered User

RoP#52's Avatar

Quote: