![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | ||||
|
vtec-e
|
Motor-en-Motorrijden #20
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Luiwammes __________________ |
||||
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
Nou gezien ik nog maar student ben en die gsx-er toch wat problemen kent.
denk aan nokkenas die nogal snel na de klote gaat distributiespanner (okej dit valt wel mee, want je zet gewoon een handmatige erin) en nog wat klein grut. maar vooral vanwegen de nokkenas word hij afgeraden. misschien wel een optie om een te zoeken met andere nokkenas erin. het ging vooral om de modellen vanaf k4 |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
hawdi ho
|
Allen,
Nu ik al een auto heb & vast werk kan ik beginnen sparen voor een moto. Ben al wat aan het rondzoeken en kom wel bij paar mooie uit. Helaas ken ik er niets van . Iemand paar voorstelletjes voor een goede beginnersmoto? Moet wel een supermotard zijn.Alvast bedankt. |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Registered User
|
Nee, op het industrieterrein de Bosschen, achter Berkman & Visser. En ook wel eens die grote parkeerplaats naast de Mc Dondald's bij de Kuip. Of langs de A15 bij de Schaapherdersweg. Verschilt nogal per keer.
__________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
De Generaal
|
Deze outfit op een zwarte GSX R is mijn ultieme droom. Dan komt alles goed naar voren.
De helm ten opzichte van het pak. Het pak ten opzichte van de motorkleur en de motorkleur weer ten opzichte van de helm en pak. Verder is matchen qua kleding niet mijn ding ![]() __________________ |
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Supermotard
|
Quote:
srad na 97 is zowat probleem loos, oudere modellen hadden nog wel is gezeur met de drijfstangen, ik weet idd dat de gsxr750 modellen van 2006 wel problemen kenden met de nokkenassen. Maar wta moet je met zo een dure bike als je maar een student bent? Over t algemeen zijn de suzuki blokken gewoon ijzer sterk en kennen ze amper problemen __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Supermotard
|
Weet er iemand een goede webshop voor undertails?
Rij nog steeds zonder, met undertail is de srad 10x mooier en lijkt ie al wat meer af. 2ehands kan ik alleen niets vinden en bij go-parts zijn die dingen idioot duur, of mag ik 150 euro als normaal beschouwen? __________________ |
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
ik heb net mijne besteld, van hotbodies voor mijn sp1
140 euro ongespoten, dit is een vrij normale prijs wat ik zo heb gezien! ![]() ![]() www.racing-bikes.nl heb ik hem in nederland besteld |
|
|