![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Echt wel..
|
Zo, ook net les gehad, tweede les dat we onder andere met de langzame slalom bezig zijn geweest, ging al een heel stuk beter
Begin em door te krijgen gelukkig.. Veder ook halve draai geoefend en precisiestop als 'nieuwe oefeningen'. En het stukje van de rijschool naar de oefenplaats en terug is toch ook altijd weer fijn, ff beetje gas erop en afkoelen met dit weer, want gvd wat had ik het warm ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#64 (permalink) | |
|
vtr1000 SP1
|
Quote:
![]() Vanmiddag dit besteld, en weer 200 euro armer ![]() En een Dubble Buddle ruitje in smoke van puig: De uitlaatstangetjes/beugels worden nog zwart gecoat Last edited by SebastianE; 30-08-2008 at 19:11. |
|
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
vtec-e
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
MWS
|
Net een forum member gespot op ze motor, heb hem wel is langs zien komen.
Bordeau rood, met led achterlamp en streetfighter voorkapje... Ik reed met groene micra @ A6 naar afslag almere wij hij me weer in haalde .Je keek nog achterom bovenaan bij de afslag. __________________ |
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
Registered User
|
Ben vandaag ook wezen toeren. vanuit Nijmegen samen met mijn broer naar de Achterhoek om een collega op te halen. Een route van internet gehaald voor de navi. Was leuke route, lekker binnendoor.
Toch weer een km of 230 gereden vandaag! __________________ |
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
HELP!
Ik moet voetsteuntjes hebben.. Zoiets als ik nu op mijn rem/schakelset heb zitten: ![]() Simpele voetsteuntjes met m8 draad dr in. Heeft iemand misschien wat liggen die ik kan overnemen ? Of anders een webshop die ze aanbiedt? Bedankt! __________________ |
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
GSX-R600 K2
|
Kijk eens bij een Motoport vestiging, zag ik ze liggen.. anders?
http://www.mdi-online.nl/webshop/art...48fba6&lang=nl __________________ |
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
www.tussenhaakjes.nl
|
Quote:
Heb hem aan een gozer uit almere verkocht... dus denk dat het mijn oude was! __________________ |
|
|
|