![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
Registered User
|
Woew! Donderdag eerste rijles! En volgende week donderdag theorie-examen doen.
Heb mijn autorijbewijs al, dus kan al lekker gaan lessen ![]() Nu nog wat rondkijken voor een "motoruitrusting" en een motor natuurlijk ![]() Heb al een mooie supermotard zien staan, maar ik ga pas een motor kopen als ik mijn rijbewijs binnen heb. Met de motorkleding wacht ik ook nog even, zelfde reden + ik sloop de kleding wel van de rijschool als ik de eerste paar keer op mijn gezicht mocht gaan ![]() |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) | |
|
Koos oorlelloos
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#94 (permalink) |
|
GSX-R600 K2
|
Ik zit er sterk over te denken om de motor nu echt weg te doen... Tis 80% weg, 20% houden momenteel... Erg veel plezier beleef ik niet aan het rijden om het domweg te hard gaat en ik dan achter elke boom moet opletten... En daarna maar eens kijken naar eventueel een circuitmotor en een leuke motor voor erbij (mss wel stunt).. Ik begrijp nu de mensen die niet meer rijden ivm rijbewijs en boetes nog beter..
__________________ |
|
|
|
|
#96 (permalink) | |
|
GSX-R600 K2
|
Quote:
Ik zet het geld dan gewoon weg, kan ik altijd nog wat kopen of er voor kiezen om over een paar jaar extra centen er bij te doen (als ik werk) en eventueel alsnog weer een motor te kopen __________________ |
|
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
Supermotard
|
Omg ik heb echt invloed op mn buurjochie van 3
![]() Scheurt nu op z'n 3wieler door de tuin, "BWAAAAARP BWAAARP BROEM BROEM bwaaaap" Kind maakt de hele dag motorgeluiden, en zodra die bij ons de garage hoort open gaan zit ie voor de deur te kijken ![]() __________________ |
|
|
|
|
#103 (permalink) | |
|
Klaaswaaltje
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) | |
|
Klaaswaaltje
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Afgestudeerd :D
|
Er zijn ook meer motoren dan supersports
Ik hoef persoonlijk ook niet een zo'n 100pk+ kanon. Supermotard niks voor je joris? Mn huisgenoot met zn gsxr1100w is m ook redelijk zat en zit ook te denken aan een supermotard nadat ie mijne heeft gezien. Over supermoto gesproken ik heb na enkele maanden werk mn nieuwe supermoto website gelanceerd: http://www.supermoto-central.com Check vooral ff de picture gallery staan erg vette supermoto's in. __________________ |
|
|
|
|
#106 (permalink) |
|
GSX-R600 K2
|
Tsjah, supermotard lijkt me super vet, maar ik ken er hier ook eentje die supermotard rijdt omdat het allemaal te hard ging.. Komt er gewoon op neer dat hij er net zo hard overheen jaagt alleen de beleving iets anders is.. Ik weet het nog niet, denk dat de eerste stap wordt om deze motor weg te doen en dan eens rustig te gaan kijken en ook testrijden
![]() __________________ |
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
º
|
Gewoon een langzamer ding kopen lijkt mij? Daarom hoef ik ook niet zo'n racert, weet op voorhand al dat het me te hard gaat. Gewoon iets om lekker op rond te toeren en af en toe een klein beetje t gas open te trekken.
Of zoals iemand die ik ken ooit zei, gewoon een naked kopen, dan hoef je niet zo hard meer, je waait er toch af ![]() __________________ |
|
|
|
|
#111 (permalink) | |
|
vtr1000 SP1
|
Quote:
s100 en dat ff laten intrekken, velgenreiniger is soms te agresief en dat heb ik eens meegemaakt dat de lak gewoon wit uitsloeg, je moet dat spul er dan maar heel kort ff op houden! |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) | |
|
Nu ook een GC slet..
|
Quote:
Spul werkt wel super goed trouwens ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#116 (permalink) | ||
|
Koos oorlelloos
|
Quote:
![]() Quote:
![]() Maar dat moet je hobby zijn. Mijn motor hobby is denk ik 50 % rijden 50% sleutelen. Kan ook HEEEL goed verafbijten alleen soms Dus wel mee oppassen ook ![]() Gebruik het wel altijd op de trialmotoren. Werkt wel goed. /edit even alles in een post geplaatst ![]() __________________ |
||
|
|