![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#122 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#125 (permalink) |
|
www.tussenhaakjes.nl
|
éuhh hier ben ik.. computer thuis is kapot...dus ook geen internet.
En idd ook nog aan het bijkomen. Goed brak! Een streetfighter is voor jou niet de oplossing.. Dat dacht ik ook. Maar ik begon me al snel te ergeren aan die klote wind die je vangt. En je rijd nog steeds op een kanon rond.. en tot de 180 is het nog wel vrij goed te doen. Ik heb hem dus weer verkocht en maar weer een ss gekocht. Geen enkele motor is goed. Als jij een snelle jongen bent, dan blijf je dat ook. Of je nou een sm koopt of een ss of een fighter. Je blijft wheelien, te snel rijden, en idioot doen. Of je moet van toeren houden en een lekkere oldtimer of een toerding kopen. Maar als je eenmaal aan het jagen bent gaat dat er toch niet meer uit. Dat kan met een ss/sm/sf allemaal wel. alles wil hard. Een ss is alleen het comfortabelst en beste op te doen. Je kan toeren met je matties... je kan hoge snelheiden rijden met je matties zonder last hebben van de wind. en je kan wat omwheelien en gek doen. Met een sm is er weinig aan om met je ss matties te gaan toeren/raggen. Met een sf krijg je alleen maar het probleem wind erbij. Ok, je kan iets makkelijker wheelien en in de stad is het lekkerder. Ik heb alles gehad: sm/sf/ss Uiteindelijk toch maar weer bij de ss uitgekomen, toch het beste voor allround... __________________ |
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
Nu ook een GC slet..
|
Quote:
![]() (art 5 ? )__________________ |
|
|
|
|
|
#131 (permalink) | |
|
Pfew, al die draden
|
Quote:
Verder zelf nog tuffende op een gsxr 750 ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
Suzuki TL1000R
|
Quote:
![]() Je moet juist iemand hebben die het geld heeft liggen en zo een motor zoekt... Vanaaf naar lelystad met gideon (zijn nieuwe motor ophalen) Ff stukje touren dus. Nu alleen hopen dat we droog blijven ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
Nu ook een GC slet..
|
Quote:
wat is je uiterste prijs...Donder op man. Ik noem de prijs 10 euro m'n vraagprijs, en daar mogen ze het mee doen. Kut volk __________________ |
|
|
|
|
|
#135 (permalink) |
|
Echt wel..
|
Iemand ervaring met het kopen bij FCmoto.de? En dan iets specifieker een helm als het kan.. Ik weet wat voor helm ik wil hebben, ik ben er ook 99% zeker van dat ie me past (handig, gewoon een motorzaak inlopen
) maar ik vind het een beetje twijfelachtig een helm van zo een eind op te laten sturen. Zachzinnig omgaan met pakketten doen niet alle vervoerders denk ik Als ze nou super 10-dubbel veel te goed worden ingepakt is zou dat erg mooi zijn, scheelt gewoon bijna 200 euro ![]() __________________ |
|
|
|
|
#137 (permalink) |
|
Echt wel..
|
Auw
![]() Hoe de motorrijder achterop de trekker kon rijden kan ik wel raden trouwens: willen inhalen en daarbij de vrachtwagen over het hoofd zien, dat proberen te corrigeren door terug naar de eigen weghelft te gaan.. en dan afstand tekort komen om nog voldoende af te remmen.. __________________ |
|
|
|
|
#138 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#139 (permalink) | |
|
Echt wel..
|
Quote:
Morgen nog maar een keertje gaan passen En dan bestellen maar, misschien nog een stel handschoenen erbij.. Ze hebben ook wel mooie pakken te koop trouwens Die maat bepalen is alleen nóg lastiger.. Hoe heb je dat opgelost? Ergens binnen lopen, volop info vragen + passen en dan vertrekken met 'nog ff over nadenken'? ![]() Vind ik aan de ene kant best lullig.. aan de andere kant, moeten ze ook maar 40% van de prijs af doen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
Member
|
je betaald voor service en garantie is veel makkelijker.
een verkoper kan zomaar als jij dat wilt 2uur met jou pakken passen en uitzoeken die moet ook betaald worden. maar ik ben het met je eens je moet geen dief van je eigen portemonnee zijn. __________________ |
|
|
|
|
#142 (permalink) | |
|
Koning
|
Quote:
![]() Maar soms help ik op me werk ook klanten, en dan gewoon een uur bezig met kleding passen helm handschoenen etc. en dan op begeven moment zeggen ze van ja moet toch nog ff overleggen oid. Echt dan space ik hem ![]() Maar zou hetzelfde doen als jou hoor ![]() Vande week koppelingsetje bij mijn oom z'n xjr1300 erin gezet. Hij kocht hem als schade bak en is nu echt gruwelijk geworden! Achterbrug velgen voorvork etc alles gepolijst. Alles nieuw en vers, gewoon nieuw ![]() Loopt ook prima, leuk fietsje voor mij zoiets, alleen zou ik er dan wel een upside down in zetten! ![]() __________________ |
|
|
|