![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#151 (permalink) | ||
|
Senior Member
|
Quote:
Quote:
__________________ |
||
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#152 (permalink) | |
|
Echt wel..
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#153 (permalink) | |
|
Do the Dahmer!
|
Nou tis niet alleen risico het stuntrijden, of je zit aan door brandende hoepels springen te denken ofzo..
Er zijn genoeg dingen waarvan ik nu zeg dat ik ze nooit ga leren, kan altijd nog verderen maar tis gewoon tering moeilijk.. Quote:
__________________ Last edited by Laurens.; 04-09-2008 at 18:58. |
|
|
|
|
|
#155 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
Viel mij juist op dat al die stunna's onwijs relaxed zijn tegen elkaar. Niet echt mensen die onwijs uit de hoogte doen ofzo... gewoon ook nog steeds chill omgaan met mensen die nog bijna niks kunnen.
Bij veel sporten is dat juist anders. Maare hoelang ben jij dan inmiddels al bezig ? __________________ |
|
|
|
|
#160 (permalink) |
|
Registered User
|
Woew! Vandaag 1e rijles gehad, geweldig!
![]() Ik les bij rijschool Mario Smulders in Geldrop, leuke gast! Weet het allemaal goed uit leggen én ik kon meteen op de "zware" motor kruipen (57kW). Nu alleen nog de rijlessen inplannen, zó klote dat ik alleen op zaterdag kan.. ![]() Owja, ABS is dé shit Vandaag noodstop geoefend, van 70/uur, vol remmen.Damn, dat spul werkt! |
|
|
|
|
#161 (permalink) |
|
Koning
|
Idd met eerste paar lessen was het ook echt mooi bij mij, ik reed al vet veel motor op't werk enzo..
Eerste keer dat ik noodstop moest maken ging ik vol in ABS die dude dacht dat ik gek was ook echt de helft van de remweg die nodig mocht hebben![]() Ook een record bij die rijschool kwa minimale lessen, deed het in 7 keer terwijl ik tussendoor nog een pauze had van 2 maanden aangezien ik gebroken been had met motorcross ![]() __________________ |
|
|
|
|
#162 (permalink) |
|
Registered User
|
Idd! Die gast zei zus en zo houden tijdens het remmen.
En er zit trouwens ABS op, dus al je hem recht houdt kun je zo hard remmen als je wil. Dat was niet tegen dovemansoren gericht ![]() Mocht op het industrieterrein ook lekker doortrekken enzo. Maar het interessants vond ik toch wel de stuurtechnieken, duwen tegen het stuur ipv trekken, sturen met je lichaam, enz. Woensdag weer! ![]() |
|
|
|
|
#163 (permalink) | |
|
GSX-R600 K2
|
Quote:
Moraal van het verhaal: Maak je niet druk om al die wannabe's, tis toch jouw ding? jij haalt er toch plezier uit? Je doet het toch voor jezelf? Niet voor één of andere status als hardcore stuntrijder? Ik wil je niet aanvallen, maar ik vond het een beetje en 'neerbuigende' reactie van je... Zelfde met motorrijden, lui de elk weekend gaan 'gummen', maar de band zo vierkant als wat hebben ![]() __________________ Last edited by SiRoj; 04-09-2008 at 23:12. |
|
|
|
|
|
#168 (permalink) |
|
Koning
|
Idd, weet zeker als ik zelf een sport heb ook ga wheelien etc. maar als je dat niet wilt en geen lol in hebt hoeft dat echt niet? waarschijnlijk rijden ze je wel zoek..
Heb ik teveel met supermotard, zijn van die gasten die denken te rijden en gaan ze je uitdagen maar elke bocht pak ik ze en enkelbaans rotondes kom ik met stepjes aan de grond er langsheen zetten en ja dan op het rechte stuk durven ze wel![]() Ach zolang ik er zelf maar grootste schik in heb ![]() Over 2 weekjes met 450 naar Frankrijk 3 dagen enduro knallen SM wielen liggen weer op de schap en zit motor is nu weer 1 en al blubber ![]() HEERLIJK! Hij was zo schoon ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#169 (permalink) |
|
Supermotard
|
Ik heb toch een schade bak dus t maakt wat minder uit.
Nee, dat niet maar ik heb nu naar mijn idee t gevoel een beetje te pakken, heb ook vrijwel nooit dat ik denk van, dat ging net aan. Voetje altijd op de achterrem, en heerlijk genieten als t wiel wat langer in de lucht blijft ![]() Is ook echt een vet gevoel als je m zo onder controle heb dat je tijd heb om wat anders te doen, beetje om je heen kijken ofzo of zwaaien naar andere motoren![]() __________________ |
|
|
|
|
#170 (permalink) |
|
Koning
|
Idd bij ons heb je zo'n mooie lange weg naast de snelweg, daar wheelie ik echt vaak echt heerlijk als je naast die auto's rijdt en die mensen kijken ze allemaal en ik zit relax te kijken etc.
![]() Pas trouwens stukje snelweg gepakt met de SM ook best leuk alleen constant 120 is kut ![]() Dus ging ik maar wheeliend vrachtauto's inhalen ![]() Blijft leuk kut motors ![]() __________________ |
|
|
|
|
#171 (permalink) |
|
Registered User
|
Ligt ook erg aan het soort motor dat je rijd of je wheelies durft of niet... Ik heb met mijn motor nog niet vaak geprobeerd... Alleen af en toe ff in z'n 1 en m dan ff omhoog laten wippen.. Ging af en toe ook redelijk hoog moet ik zeggen...
Maar heb een paar keer op een SM gereden en daarmee probeerde ik het gelijk na 4 bochten al mee omdat dat zo vertrouwd voelt Dingen zijn er gewoon voor gemaakt om mee te stunten... Had echt het gevoel dat ik gewoon op mijn aerox zat...Vind het trouwens ook niet zo heel boeiend, vind het leuker om hard door een bocht te gaan ![]() Edit: Maar misschien dat dat ook wel weer veranderd met de scooter ook veel gestunt dus waarom niet op de motor...__________________ |
|
|