![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#5 (permalink) |
|
Neo's die 150 rijdt
|
Buitenom dat ik dit mooi vind op een witte wil je niet weten wat die onderlippen in kleur kosten.
Gti edition Voorlip 535euro (primer) Gti edition Skirts 215euro (primer) Gti edition Achterlip 465euro (primer) Dit zijn zwarte import prijzen en dus geen dealer prijzen. Reken dus maar op 1500euro incl. spuitwerk. Mij te gek, daarvan ga ik liever op vakantie ![]() __________________ |
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Polo Lysholm
|
Volgens mij wil jij wel heel graag een nieuw topic openen of niet, die oude zit nog niet eens op 1000. Of is jou auto het niet waard om op de laatste pagina te staan?
Maar even over die delen in kleur, je kan toch gewoon laten spuiten wat er nu op zit, dan ben je toch voor een paar honderd euro klaar lijkt mij? |
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
B R O E M !!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
Ten eerste word het totaalbedrag wat je bij de spuiter betaald wel veel minder, maar je moet die beun ook nog betalen, en het verschil wordt dan al en heel stuk kleiner. Uiteindelijk zou dat voor mij maar een paar honderd euro schelen, dus alles maar bij de spuiter laten doen, en nu heb ik overal garantie op. |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Registered User
|
precies, tis wel ff een kut klus maar gaat makkelijk, eerst goed schuren, daarna filler/spuitplamuur, schuren, nog een keer filler, nat schuren en spuiten maar.
heb et een keer bij de binnenkappen van mn runner gedaan, was best mooi geworden, ik heb er wel een foto van? ![]() __________________ |
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
hawdi ho
|
Quote:
. |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Mokum
|
Eigenaar van de Saxo smste me net, ik kom hem vrijdag weer brengen want hij is zowat total loss verklaart door de garage
![]() Grappenmaker, hij heeft zelf een proefrit gedaan en vond alles goed aanvoelen. Auto mankeerde in Spijkenisse niets, een dag later in Utrecht is hij ineens total loss. Hij gaat het nu via de rechtswinkel proberen, kom maar op! |
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Klaaswaaltje
|
Quote:
__________________ |
|
|