![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Mokum
|
Ik heb hem ABSOLUUT NIET genaait!
Was gewoon aardige gozert, ik had nog wat van de prijs afgehaald omdat ik dus dacht dat de kleppen tikten, bleek dus een kapotte bougie te zijn. Dat kreeg ik vrijdag te lezen via een smsje en toen deed ineens alle electronica het niet meer en moest de auto worden weggesleept. Ik heb NOOIT gezeik gehad met elektronica in die Saxo en ineens doet niets het meer. Het zal de ECU wel wezen zei hij, niets meer gehoort tot op vanmiddag. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#36 (permalink) |
|
Mokum
|
Dat er niks meer goed is aan de auto, motor, remmen en elektronica.
(stukje van zn sms) Hij heeft zelf gereden en vond de auto goed remmen ![]() En remmen zijn slijtage onderdelen dus dat zal niet mee tellen denk ik? Misschien heeft ie juist het hele weekend die auto lopen verneuken door overal volgas te knallen en wilt ie nu zn geld terug ![]() |
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
Ja 1x maar dat was omdat ik 225 reed en toen mn koppakking eruit knalde maar dat was mn eigen schuld en heb ik door de Citroën dealer zelf laten maken á 825 euro. |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Registered User
|
Eigen fout en mensen die bij zoiets gaan sms'en zou ik sowieso niet serieus nemen. Met mn scooter had ik ook zo'n grappenmaker. Ik had in 4 jaar 14000 kilometer gereden. Nog geen jaar later krijg ik een mail dat hij een wrak had gekocht. Ding had inmiddels meer dan 21000 gelopen en de koppeling was versleten, of ik hem terug wilde nemen.
WAT DENK JE ZELF ![]() __________________ |
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
Neo's die 150 rijdt
|
Quote:
. En als ik dus de lippen laat spuiten wil ik hem ook compleet gti-edition uitgevoerd hebben incl. de zwarte wielen + half leder interieur. Het wagentje heeft al genoeg centjes gekost en ik ga er lekker van genieten, door ermee te rijden ![]() __________________ |
|
|
|