![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1021 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#1022 (permalink) |
|
Echt wel..
|
Verder geen problemen met scheurende ashoezen? Die willen geloof ik nogal eens kapot gaan bij flinke verlaging..
@ Marvin V: Het is geen ruimtetechnologie Volgens mij is het op zich best 'simpel' in theorie.. Totdat je boutjes en moertjes tegen komt die je met geen mogelijkheid los krijgt ![]() __________________ |
|
|
|
|
#1023 (permalink) |
|
Koning
|
Ook eens wat foto geknald van de E30
![]() ![]() ![]() Interieur wat nog in nieuwstaat is! alleen bij de instap wang van de stoel word de voering al dunner iemand enig idee wat ik kan doen om te voorkomen dat het door gaat? ![]() Verder is de auto helemaal origineel gelukkig en aardig compleet![]() ![]() TO DO: Deurtje halen Achterschermen strak maken en spuiten Kleine dingen laten spuiten Nieuwe emblemen Middendemper ertussen uit, en of spaghettie En nog genoeg kleine dingentjes ![]() En het beste voor het laatst ![]() Beetje vage foto maar ziet er nog goed uit onder de kap! ![]() __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Tags |
| auto, eigen auto |
| Thread Tools | |
|
|