![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Ctrl.Alt.Delete
|
Show je eigen auto #55
Oude topic: Show je eigen auto #54
Nieuw Topic: Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik had net ook weer wat.. Mn auto starte moeilijk en stonk naar benzine, maar t werd steeds erger. Kreeg er gwn koppijn van
Ik ergens stoppen, motor draaide nog. Trek motorkap open, komen er een paar stralen benzine uit ! Ik gelijk ding uitgezet offcourse.. Was echt zo`n slang vanaf m`n filter, ik denk wel op 8 plekken gescheurd ofzo .. Nu ff vervangen en no problemo meer met die geur ![]() |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Super Moderator
|
Wat een vage actie, van die Passat... Ding half strippen in een bos
Doe het OF goed (compleet demonteren en dumpen) of op de quick & dirty manier (velgen, airbags, audio)... Maar complete draagarmen eraf schroeven, en de achtervelgen laten zitten? ![]() __________________ |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Koning
|
Thanks iedereen en allemaal
![]() Plek om nu op te bouwen is wel ideaal nu ja vandeweek nog ff wat bouwen of lassen dat die ie ff centimeter of 30 hoger staat![]() Net nog ff gereedschapkistje heen gebracht en wat bouwlampen en uiteraard ene radio, kan ik maandag meteen weer aan de slag ![]() Nieuwe pagina dus nog ff paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Koning
|
Nou het is nog tering veel werk het opbouwen maar dat komt goed
handen jeuken al flink iedergeval!Ik rol hem binnekort wel een keertje na buiten en maak ff wat foto's met digitale camera. Lak is zo verschrikkelijk strak, en glimt ook prima igg ![]() Kost wat maar heb je ook wat zeggen ze wel es ![]() Motorkap deuren kofferklep dakje etc. haal ik van de week op ![]() __________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Trotse Tukker!
|
Del sol.
Maandag naar de spuiter. Als die terug is, direct een grote lading goodie's monteren .![]() * oude foto * ![]() Het blijft trouwens een prachtig gezicht, om de mensen te zien kijken als ik weer met het stuur in me hand naar me huis heen loop .(zet hem altijd op een parkeerplaats tegenover me huis) __________________ |
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Trotse Tukker!
|
Quote:
.De grootste reden om het te kopen was, de stijgende diefstal, en het kaal weer vinden van je del sol. Nu wordt het heel moelijk om hem zo mee te nemen. (het is natuurlijk niet onmogelijk om hem mee te nemen, maar dit geeft wel een stukje veiligheid). Het stuur en frontje wordt er gewoon elke dag uit gehaald en mee genomen naar binnenshuis. *addicted* Swaybar's zijn hele leuke dingen. Ik wil er misschien ook nog 1 monteren achteraan. (is de enigste optie van vti. Vooraan heeft de del sol niet). Voor meer stijfheid, zou ik een h-brace adviseren. Montage op 2 draagarmen vooraan en 2 chassispunten. Dat in combinatie boven voor, boven achter. En onder achter veerpootbruggen, en je kunt je auto elke hoek in drukken als je wilt. Ik ben zelf zeer tevreden over de veerpootbruggen, de kwaliteit is goed. En hij geeft geen centje pijn in bochten werk .__________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Vr0em VroeM
|
Vanmiddag even de kapotte slangen gedemonteerd, was goed heen
![]() Gewoon kapot gescheurd, sinds het wel goed spul is denk ik dat er al een scheur in zat. Maar even een nieuw setje siliconenslangen besteld, alles weer vers. Hopen dat het beetje snel binnenkomt. En betere slangenklemmen thnx Pim ![]() Kan nu alleen niet rijden ![]() Had ook nog een mooie 18T toerbo gezien.... tempting ![]() __________________ |
|
|
|
|
#28 (permalink) | |
|
R-Developments.com
|
Quote:
Heb ik het geluk dat de mijne al een vti is ![]() Mijn onderstel is nu ook bijna compleet, moet alleen nog LCA's en een frontlower tiebar bestellen ( rear lower tiebar en subframe brace en x bar heb ik al, evenals de swaybars, maar ik wil andere swaybars ... )![]() |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|