![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#735 (permalink) |
|
..
|
Zo, twee offertes opgevraagd. 1 maal voor Clifford alarm+inbouw en 1 maal voor Pioneer AVIC-F310BT + inbouw. Wel een strak ding. Instelbare kleur v/d verlichting, TMC erin, USB aansl, AUX-in, kaarten voor 44 landen enz. Grote pré tov de AVIC-D3BT die ik eerder heb gepost is het afneembare scherm, snelheid v/h apparaat en de prijs
![]() ![]() |
|
|
|
|
#739 (permalink) |
|
Registered User
|
mooi radiootje Martin! Als mijn AVIC-X1 er ooit mee nokt komt er ook zoiets in. Verder kan ik een DEFA alarm ook echt van harte aanraden. Supersysteempjes zijn dat.
Op carfanatics.nl hebben ze soms inbouwacties van die Clifford dingen voor weinâg incl. certificaat.. misschien ook de moeite om eens te kijken. @ Jelle: Pic van de Parrot blijf ik je verschuldigd.. ding stond alweer in de parkeergarage en daar vielen geen fatsoenlijke pics te maken met la iPhone. Morgen beter ![]() Net tijdens touren met m'n gf ook weer wat moois. Een haagse sjonnie in een nieuwe ML samen met z'n anita rijden ergens links en schoten niet echt op.. ik denk prrt dan ook maar relaxed rechts rijden... komt er verderop (achteraf gezien) een versmalling aan.. meneer in de ML flikkert bijna die ik-heb-wat-te-compenseren-bak in m'n linker voorscherm.. dus ik @ toeter-sein-flip-modus.. Koos ie een stukje verderop weer de verkeerde baan en drukte m bijna weer in een voorscherm.. dit keer de rechter. Bij het stoplicht doet meneer z'n raam open en zegt "Je ziet toch dat ik er tussen moet?" uhm nee.. ik heb geen knipperlicht gezien.. "met je koekblik" Hooggeblondeerde Anita naast hem kon kostelijk om zijn grapje lachen... ik hoop dat ze m ook echt begreep. Vervolgens reden we weer en ging meneer wat lopen seinen en bumperen.. toen was ik het zo zat en heb ik m'n remlichten ffies aangezet.. hoppa afstand... na de tunnels moest meneer nog ff stoer doen en net doen of ie me weer ging afsnijden bij het stoplicht.. gvd wat een droeftoeter was dat zeg.. magoed grote auto.. en net zo'n groot ego Mag ik een koekblik rijden.. ik zit niet de hele tijd tegen een ster aan te kijken ![]() __________________ Last edited by PvdH; 05-07-2009 at 09:13. |
|
|
|
|
#741 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
En zoveel vind k er ook niet aan, loop er een keer langs, en dan heb ik het wel weer gezien. Dus zou dan 4 a 5 uur in de auto zitten, voor een uurtje auto's kijken. Nee dank je. ![]() |
|
|
|
|
|
#743 (permalink) | |
|
..
|
Quote:
Deze heeft dus wel een iets kleiner scherm maar die kan er wel afgehaald worden. En deze is dus nog vrij nieuw en schijnt ook een stuk sneller routes te berekenen enz. Iets waar ik me compleet dood aan erger bij de andere navigatie die we thuis hebben ![]() |
|
|
|
|
|
#744 (permalink) |
|
voorheen foxrider:P
|
Ik ben niet zo gek van de nieuwe Pioneer navigaties, iig de F500/700/900 zijn allen ergerlijk traag met opstarten en daar zaten vooral bij de eerste releases te veel bugs in.
@ Martin: Kijk eens naar de JVC KD-NX7000 ![]() Heerlijk snel, mooi design en menu, en het mooiste, volledig afneembaar front ![]() __________________ |
|
|
|
|
#746 (permalink) |
|
Registered User
|
Geen idee.. maar beetje shoppen loont iig.. heb hem gezien voor 1300.. en nu hier incl. BT ding: http://www.automaterialenreijnders.n...oducts_id=3895
inbouw zou ik lekker zelf doen.. stelt niet zoveel voor.. handremkabel ws. gelijk aan de massa hangen en antenne onder je dash wegwerken.. ik heb hem rechtsvoor zitten.. wanneer je het klepje van de zijkant van je dash weg haalt.. daar ergens stukje naar boven op een vlak stuk. Bereik gechecked bij hardwareinfo @ navi en bleef gewoon volgas staan.. dus geen lelijk ding op je dash ![]() __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|