![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#7 (permalink) |
|
5.2L V8
|
Nieuwe wielen en banden, 13" verbreed 7" voor en 9" achter met 165 en 195 bandjes
![]() ojah, de koplampen geel gemaakt. Kijkt wel zwaar relaxt in het donker ![]() En in april ga ik m'n Dodge weer uit de stalling trekken... ![]() __________________ Last edited by Rooienaar; 18-01-2010 at 19:19. |
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Suprwaahh
|
Quote:
Die motor verlichting heb ik er bij mij ook in zitten! Was dat een extra optie dus ? dacht dat het std in zat.. vond het al raar dat niet alle e36 modellen het hadden die ik heb gezien ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Echt wel..
|
Juistem, heb zelf nooit fatsoenlijke foto's kunnen maken eigenlijk
Als het weer eens een beetje mooier wordt eens goed wassen / in de was zetten en weer wat fatsoenlijke pics schieten met de D90 van m'n pa ipv een Ixus Niet dat er iets veranderd is trouwens, alleen de voorkant staat tegenwoordig wat lager..__________________ |
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Super9Racer
|
enige kleurverschil is idd die motorkap had hem ff tijdelijk eropgezet voor apk, nooit gespoten, dus kwam zo van andere auto af de bedoeling was om nieuwe of andere motorkap zou halen en opnieuw spuiten alleen is niet van gekomen dus alleen motorkap is de kleur niet goed |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|