![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#2 (permalink) | |||
|
BMW-Alpinweiss II
|
Quote:
Quote:
Quote:
__________________ |
|||
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
FAC member y0!
|
Gvd ik was de afgelopen week ook flink aan de beurt....
Eerst gaat op maandag je brandstof opvoerpomp stuk. Woensdag m'n versnellingsbak stuk. Klinknagel van het diff afgebroken en naar buiten geslingerd. Gevolg twee gaten in de bak en een hoop herrie met naar huis rijden ![]() En nu net ros ik op een donker boeren weggetje over een blok hout heen, lekke voorband... __________________ |
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Koning
|
2de beemer opgehaald zaterdag
![]() ![]() Eerst ff thuis gedropt om beetje te cleanen! ![]() Onder de hood begin gemaakt aan het schoonmaken! Is nu al bijna als nieuw helemaal ![]() ![]() En oude rotte beemer er achter geparkeerd ![]() ![]() Nu gaan beiden auto's morgen naar beunpaleis en ga ik eerst de motor overhangen en kijken als de auto verder goed is.. Als alles gewoon goed is gaat de auto daarna uit elkaar om alles over te zetten zoals; Shadowline set Zwarte hemel Interieur Dashboard Bumpers Vering (standaard mtech1 2cmverlaging) Stuur Al het goede zegmaar ![]() Auto word dan ook helemaal gespoten welke kleur dat weet ik nog niet waarschijnlijk gewoon donkere kleur.En dan lekker sparen voor leuke shit! velgjes, uitlaatsysteempje, verlaging etc Verveel me voorlopig niet zegmaar ![]() __________________ |
|
|