![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) |
|
Aircooled
|
@ Berry, zie ook een van de laatste pagina van het vorige topic. Foto van me nieuwe krukas. Ben bezig om een andere motor te bouwen met zo'n 120-150 pk.
@ Joene, er was dit weekend in Belgie een hele grote meeting, daar zullen ze wel vandaan zijn gekomen. __________________ |
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Stage 6 #26
|
Jesse, ik begrijp dat je een standaard Kever blok helemaal aan het ombouwen bent, klopt dat?
Ik zou voor een andere route kiezen. Een maatje van me heeft voor 2 knaken en een krentenbol een 2.0 Subaru Legacy blok gekocht met zo'n 120-130 pk en in z'n Kever gebouwd, past zonder al te veel gekke dingen. Heb erin mee gereden en het gaat best rap. Als alles goed gaat, de wegligging en remmen goed zijn, kan hij er zo een Subaru Impreza 2.0 turbo of zelfs een Japanse 2.5 liter 320 pk sterke turbo Legacy blok in lepelen. Lijkt me allemaal een stuk goedkoper en betrouwbaarder... |
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
Aircooled
|
Quote:
.Pff, zou het niet echt weten Ik denk ongeveer 10.000 (aanschaf, velgen, 12volt, interieur etc.) Je moet wel, je hebt anders geen ruimte voor je spaghetti, verder vind ik het wel gaaf maar dat is persoonlijk. __________________ |
|
|
|