![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
#koekwaus
|
Greddy/Trust Full 3" Exhaust System Greddy oil relocation kit Blitz 3" Downpipe HKS Type S Intercooler HKS Intercooler piping HKS HKS EVC 6 HKS SSQV 2 HKS Timing belt Apexi Induction Kit Os giken Clutch Aftermarket Torsen LSD Greddy sturbar cst zero-1 Coilovers En ik vergeet vast nogwel wat dingen.. Als jij voor mij regelt dat de gemeente hier die monster drempels weghaald ![]() __________________ |
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
#koekwaus
|
+350 op 0,95 bar, binnen zeer korte tijd is mijn nieuwe ECU binnen en dan is mijn fuelcut eruit waardoor ik 1,15 bar kan gaan draaien, dan zal het vermogen met een beetje geluk de 400 aantikken.
Echter zal ik daar weinig plezier van hebben omdat in de winter mijn nieuwe tubbie erop word gezet die het vermogen tot rond de +500 moet brengen.. En dat goed genoeg op stock onderblok __________________ |
|
|
|
|
#71 (permalink) | |
|
#130 Little Bastard
|
Quote:
naja zal wel aardig ziek gaan dan ![]() |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
#koekwaus
|
Quote:
Blindering zit er alleen op de achterruit niet goed op, voor de rest wel want dat is namelijk een coating op het glas.. En voor doe ik niet aangezien ik geen gezeik wil met de politie omdat ze dan iets meer hebben om mij mee tepakken dan alleen de blindering __________________ |
|
|
|