![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#993 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Dit waren toch die gasten waarvan die e30 zo was afgetrapt? Zal met die andere bakken dan ook wel zo zijn.. |
|
|
|
|
|
#996 (permalink) | |
|
VERREKTE MON-GOL
|
Quote:
toen ik mijn e36 nog niet had was ik ook voor 1 aant kijken en later had ik het pas door dat hun ook die gene waren van die gare e30 ik had ook gebelt enzo maar toen ging het al gelijk mis. ik belde voor een 320.. dus ik zeg dat zo.. zeg hij ja ik heb helemaal geen 320 tekoop staan bla bla... nou ik zeg je telefoon nummer staat er toch echt bij.. ging hij helemaal raar lullen enzo. maar snel afgekapt ook al zag hij er goed uit op de foto's. __________________ |
|
|
|
|
|
#997 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#1002 (permalink) | |
|
VERREKTE MON-GOL
|
Quote:
Daarom had ik ook een lijst klaar liggen met vragen. Als dat al niet beviel ging ik al weer verder zoeken. Als iemand niet goed over de telefoon over komt dan zoek ik verder. Heb er meerdere aan de lijn gehad en heb ik allemaal vaarwel gezegt was allemaal te duister.De gene die ik nu heb was heel eerlijk en open en gaf gelijk een goed gevoel. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#1003 (permalink) | |
|
B*nn*d
|
Quote:
geef alleen een voorbeeld. Het word lastig voor iemand om te posten wanneer die gene gebanned is ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#1011 (permalink) |
|
black sr
|
ghe als ik klaar ben met school ga ik óf een leuke bmw halen of zoiets:
http://link.marktplaats.nl/258571540 __________________ |
|